Een stichting voor inheems Europese mensen?
Het is er hoog tijd voor! Zoals praktisch elke etnische groep zich verenigt en organiseert. Waar het van andere, zogenaamde ‘minderheidsgroepen’ dikwijls wordt aangemoedigd om voor zichzelf op te komen, wordt dat indien inheemse Europeanen (blanke/witte mensen) het doen meteen in een kwaad daglicht gezet. Wij geloven dat dit oneerlijk is, en denken dat het imago van ‘haat’ zeer onterecht is.
Is het Nodig? Helaas is dat zeker het geval. Een aantal trends waar we mee te maken hebben, en vooral de combinatie van deze, zijn bedreigend voor onze toekomst als inheemse Europeanen. We zullen dit hieronder kort uiteen zetten.
Massamigratie
In Nederland bereiken de immigratiecijfers de afgelopen jaren recordhoogtes. De asielinstroom bedraagt ruim 1000 personen per week. Ook in andere Europese/Westerse landen vormen legale en illegale immigratie een groot probleem. Canada lijkt de kroon te spannen met migratiebeleid, maar denk bijvoorbeeld ook aan Rusland. Dat vrijwel ieder blank land hetzelfde beleid voert, zij het ene land wat erger dan het andere, laat zien wat voor grootschalig probleem dit is. Aangezien wat er in het buitenland gebeurt ook ons raakt in Nederland, is een mondiaal perspectief op deze kwestie zeer belangrijk.
Recentelijk lieten de rellen in Frankrijk zien dat migratie op deze grote schaal kan leiden tot zeer vijandige en aggressieve taferelen. In Nederland hoor je Geert Wilders al jarenlang roepen over toegenomen criminaliteit en onveiligheid naar aanleiding van migratie. Echter, los van de veiligheid en/of vijandigheid: migratie gaat domweg ten koste van ons leefgebied, bijvoorbeeld door de toegenomen vraag naar woonruimte, die in principe voor het eigen volk bestemd is of hoort te zijn.

Demografische transitie

Los staande van het directe effect van migratie, worden veel Westerse landen steeds minder blank. Dit is het gevolg van hogere geboortecijfers van allochtone groepen. Dit heeft verregaande gevolgen. In Nederlandse steden als Den Haag of Amsterdam is het aandeel blanken al minder dan 50% In het buitenland gaat het nog harder. Van alle mensen wereldwijd is slechts 8% blank. Dit aandeel daalt snel.
Deze demografische verandering verloopt niet organisch of democratisch. Niemand heeft ervoor ‘gestemd’. Uiteindelijk ligt er een samenspel van migratie, verschil in geboortecijfers, propaganda/cultuur en wetgeving aan ten grondslag. En, zo kun je het zien, ook een zeker verraad naar de autochtone bevolking. In ieder ander land zouden we een dergelijk beleid veroordelen, maar bij ons is het ‘vooruitgang’?
Gezondheid
Qua gezondheid zijn er de nodige serieuze issues. Overgewicht is nog steeds een groot probleem. Alswel dat “Welvaartsziektes” als kanker en hart- en vaatziektes ons volk flink schaden. Ook gaan er veel mensen gebukt onder stress en burn-outs. Mentale problemen, denk ook aan jongeren, steken steeds vaker de kop op, niet zelden leidend tot suïcidale tendensen.
Alsof het leven al zo makkelijk zou zijn, zijn hier sinds recent ook de vreemde maar serieuze bijwerkingen van de covid-“vaccinaties” bijgekomen. Gezien de schaal en magnitude hiervan, dienen we dus ook verschijnselen als vaccinatiecampagnes, naast zaken als bijvoorbeeld fastfood, drugsgebruik of roken, zeer serieus te nemen.

Anti-blank discourse

Sinds de 2e Wereldoorlog is er binnen het onderwijs, de media en de politiek een in toenemende mate anti-blank discourse de boventoon (en ondertoon) gaan voeren. Denk aan hoe er blanke mensen een schuldgevoel wordt aangepraat aan de hand van de geschiedenis (holocaust, slavernij-verleden, klimaat), hoe mensen die problemen hebben met migratie maar worden weggezet als “racisten” (merk op dat uitsluitend blanken zo genoemd worden) of “complotdenkers’ en hoe er nu bijvoorbeeld op universiteiten expliciet anti-blanke doctrines worden onderwezen zoals “Critical Race Theory”.
Vaak wordt het psychologische effect van dit ons vijandige discourse onderschat. Het leidt er namelijk toe dat mensen zich schamen, zich schuldig voelen, of te gedemoraliseerd om nog voor zichzelf als volk op te komen. Terwijl het in de wereld de norm is onder vrijwel alle volken. Deze ‘psychologische castratie’ is vooral een groot probleem in de grotere context van kort gezegd “omvolking”.
Naast een expliciet anti-blank discourse maken wij ons ook zorgen om de vele doctrines/ideologieën die ons als samenleving nogal uit elkaar spelen. Zo is feminisme niet expliciet tegen blanken gericht, maar beschadigt het wel vrij meedogenloos de delicate dynamiek tussen man en vrouw. Individualisme is ook een voorbeeld hiervan.
Uitwissing van cultuur
Door invloeden als globalisering, individualisme en massa-migratie, maar ook bijvoorbeeld de klimaatagenda gaat er veel cultureel erfgoed en eigenheid verloren. Vervreemding is een gevoel waarin veel mensen zich zullen herkennen.
Tradities worden afgeschaft (Zwarte Piet) of zodanig vercommercialiseerd dat er weinig van de beleving over blijft (Kerst). Maar denk ook aan Europese esthetiek zoals in architectuur, gastronomie en muziek. Het lijkt allemaal steeds meer terrein te verliezen aan de ‘globohomo’ stijl (moderne architectuur, geïndustrialiseerd landschap, weinig eigenheid).
Cultuur gaat overigens vooral over normen en waarden. Deze veranderen ook onder druk van o.a. massamigratie. Een zeer ingrijpende verandering, die veel mensen een sterk gevoel van vervreemding bezorgt.
Associëren we ‘cultuur’ vaak met op zichzelf staande gebruiken en gewoonten, zoals feestdagen; cultuur/traditie heeft ook een zeer serieuze functie. Het houdt een samenleving bij elkaar. Het creëert eenheid, harmonie, cohesie. Los van dat het dus zonde is dat bepaalde tradities an sich verdwijnen, is het dus ook nadelig voor de sociale cohesie.
Oorlogen

De 1e en 2e Wereldoorlog leidden tot een gigantische slachtpartij onder Europese volken. De 2e Wereldoorlog kende zo’n 40 miljoen Europese doden. Helaas is het daarmee niet afgelopen. Oorlogscampagnes leidden tot veel doden, en tot een gestage militaire verzwakking. Denk aan Amerika nu: het leger is zeer zwak, doordat het zo veel oorlogen heeft gevochten in bijvoorbeeld het Midden-Oosten. Je slijt langzaam maar zeker op.
In de huidige tijd is (een escalatie van) oorlogsgeweld een zeer serieuze dreiging. Het Oekraïne-conflict is al zeer slecht nieuws voor inheemse Europeanen, en laat staan als het Westen het Israëlische conflict in wordt gezogen, wat makkelijk kan escaleren. Dit zou, vooral zodra China zich ermee zou gaan bemoeien, wel eens de genadeklap kunnen worden voor het hele Westen.
Censuur en surveillance
Een andere zeer belangrijke doch schadelijke trend is de toename van censuur vanuit de overheid en supranationale instellingen, gepaard gaande met steeds geavanceerdere surveillance middelen.
Wat censuur betreft: denk aan cancelcultuur, en “hate speech” op het internet, maar ook de nieuwe wetgeving van de holocaust. Er ontstaat een steeds minder vrij klimaat om je mening te geven. Dit merkten ook bepaalde artsen en wetenschappers tijdens de “corona-crisis”, wiens visie/beleid in ging tegen de geldende doctrines.
Qua surveillance komt er nogal wat op ons af: contant geld wordt langzaam maar zeker uitgefaseerd, een digitaal paspoort komt eraan en camera’s rukken overal op onder het mom van “smart cities”, om maar wat voorbeelden te noemen.
Deze vormen van extreme controle zijn naast een aanslag op onze individuele vrijheden ook een aanval op Westerse/Europese waarden, die van oudsher al meer op vrijheid en vertrouwen zijn gebaseerd, dan bijvoorbeeld in China.

Financieel systeem

Een groot probleem waar we in de hele wereld mee kampen, is hoe het financiële systeem werkt door middel van geldschepping tegen rente en het creëren van schuld. Weinigen zijn zich ervan bewust hoezeer dit systeem ons leven bepaalt. Een zeer groot deel van alle kosten die we maken, denk bijvoorbeeld ook aan hypotheken maar ook belastingen, bestaat uit rentekosten, voortkomend uit rente op schuld.
Alsof deze grip van het financiële systeem op ons nog niet erg genoeg is, leidt het beleid van geldschepping tegen rente ook tot financiële crises. In Nederland heeft het MKB het nu al moeilijk en zijn er veel faillissementen. Dit wordt waarschijnlijk nog erger als de financiële crisis die ons boven het hoofd hangt, voornamelijk dankzij de zeer hoge staatsschulden, losbarst.
Economische ontwikkelingen
Naast de aan het financiële systeem inherente negatieve invloed op de economie, die je best slavernij zou kunnen noemen, spelen er ook andere zorgelijke economische ontwikkelingen. Ten eerste is er een trend van outsourcing/deïndustrialisatie gaande. Bedrijven verplaatsen zich vanuit Europa naar bijvoorbeeld China, waar sowieso het economische zwaartepunt meer en meer komt te liggen. Deze mondiale trends worden versterkt door onder andere de klimaatagenda.
Naast een geografische verschuiving van het zwaartepunt van de economie, is het ook het grootkapitaal/multinationals wat meer en meer aan terrein wint ten koste van het MKB. Dit is tijdens de “corona-crisis” in een hogere versnelling gekomen. En ook hierbij speelt overheidsbeleid – denk aan de klimaatagenda, aan de toenemende regeltjes- en belastingdruk – een grote rol.
Hoe meer outsourcing naar andere delen van de wereld en hoe meer het grootkapitaal de economie gaat runnen, hoe minder we als Westen/Europa autonoom zullen zijn over onze eigen landen. Naast uiteraard het feit dat de belastingdruk en faillisementen grosso modo tot meer armoede leiden.

Onteigening

In lijn met de voorgaande punten, komen we tot het “You’ll own nothing” verhaal. De overheid voert op dit moment een beleid om boeren uit te kopen. Volgens velen zijn hierna huiseigenaren aan de beurt, als de financiële crisis losbarst. Ook is er een beleid tegen autobezit gaande, wat tevens een grote aanslag is op de persoonlijke vrijheid.
Onteigening van boeren is een in het bijzonder zeer kwalijke zaak. Hiermee wordt de meest primaire bedrijfstak aangevallen, wat een samenleving kwetsbaar en afhankelijk maakt. Daarnaast gaat er zeer veel (oude) kennis verloren met het opdoeken van boerenbedrijven. Het boerenbestaan heeft het potentieel tot een gezondere levensstijl zowel fysiek als mentaal. Wij geloven dan ook dat deze manier van denken en doen diep in onze ziel zit.
"Transhumanisme"
Veel voorgaande punten maken het ons als Europeanen, of vaak de mensheid in het algemeen, zeker niet makkelijk. Echter, ze doen geen inbreuk op de biologische entiteiten die we zijn. Als stichting is dat tenslotte ons uitgangspunt. Zogenaamd “transhumanisme” (niet te verwarren met transgenderisme), laat echter de mens steeds meer versmelten met technologie. Onder andere door het inplanten van chips, bijvoorbeeld in de hersenen.
Al kan het inbrengen van technologie in een mens uiteraard een medische reden hebben en dus geoorloofd zijn, de tendensen zijn echter ook om chips in te brengen waar mensen bijvoorbeeld mee kunnen betalen. Wij zien dergelijke ideeën, los van het dystopische controle-aspect, als een aanslag op de integriteit van een mens. En dus van een heel volk, als dit op grote schaal gebeurt. Wij geloven in het zelf beschikken van de mens, en zien een verweving met technologie als een bedreiging hiervan.

Rassenmenging

Het zal menigeen niet ontgaan zijn dat er de laatste tijd in bijna elke reclame een gemengd koppeltje te zien is. Uiteraard kunnen wij hier als stichting niet aan voorbijgaan, aangezien het een zeer grote verandering van wie we als Europeanen zijn teweegbrengt. Zowel uiterlijke als innerlijke kenmerken veranderen er immers sterk door.
Wij zijn ons bewust dat dit een gevoelige kwestie is, en zullen ook nooit iets tegen iemand hebben van gemengde komaf. Het probleem is vooral de schaal waarop het nu wordt gepromoot, en ook in toenemende mate wordt gepleegd.
Naast dat we als volk hier mede door dreigen gemarginaliseerd te worden of helemaal uit te sterven, heeft rassenmenging nog andere nadelen: zo voelen mensen van gemengde komaf zich vaak nergens helemaal bij horen en kunnen zij moeilijker een donor vinden. Daarnaast is interessant in het licht van de globalistische agenda die zich nu uitrolt: mensen van gemengde komaf bieden minder weerstand tegen politieke agenda’s, omdat zij een minder sterke identiteit voelen.
Als stichting willen we nogmaals benadrukken dat het ons erom gaat de Europese volken te behouden, dus zijn we in principe a priori tegen rassenmenging, dus los van de eventuele voor- of nadelen ervan. Verder willen we nogmaals benadrukken dat we nooit tegen mensen van gemengde komaf zullen zijn, en zij ook welkom in onze stichting zijn, als ze zich in ons verhaal kunnen vinden.
Als we hier desondanks mensen mee tegen de borst stuiten: besef dat ideeën, kunst, cultuur, etcetera altijd weer terug kunnen komen, maar wat betreft ras.. Als het weg is, is het weg. Er staat dus nogal wat serieus op het spel.
Zo, dat hoge woord is er uit. Dat is al een tamelijke lijst vol uitdagingen, zogezegd. Er kunnen vast nog meer issues bij die spelen, maar in de basis is het meeste benoemd. Ben je door dit te lezen helemaal in mineur? Beetje zware kost? Niet getreurd! Sommige dingen doen even pijn om te beseffen, maar wij zijn er hier niet om helemaal negatief te doen. Als stichting willen we op een positieve, holistische manier deze thema’s aankaarten en er mee bezig gaan. Lees snel verder waar S.I.E.R. voor staat!